Speelse Notenkermis & Avanti

Deze leuke bende telt op heden een 28-tal spelende leden, verdeeld over het instaporkest Speelse Notenkermis en jeugdorkest Avanti. Iedereen die minimaal 1 jaar notenleer/instrument heeft gevolgd, kan toetreden tot de Speelse Notenkermis. Vanaf het eerste middelbaar kunnen de leden doorstromen naar Avanti.

De repetities gaan door op vrijdagavond, dit onder leiding van Maxine Verloove.

• Speelse Notenkermis: van 19u15 tot 20u00

• Avanti: van 20u00 tot 20u45

De Speelse Notenkermis en Avanti verzorgen ondertussen een aantal optredens, waaronder het schoolfeest, het voorprogramma van het Sint-Ceciliaconcert, de leerlingenauditie,...

Uiteraard wordt niet alleen gerepeteerd, maar is er ook tijd voor ontspanning met onder meer een filmavond, een sleep-in, een spelletjesnamiddag en een kerstfeestje. De Speelse Notenkermis is de ideale voorbereiding om later tot de 'grote' fanfare toe te treden!

Instrumentenwijzer